dimecres, 9 de desembre de 2015

Raglan retro

Mica en mica vaig omplint l'armari de les meves filles amb roba feta per mi. 
Seria increïble poder tenir més temps perquè anessin del tot vestides handmade... Ja ho sé! Estic sent poc realista! Però és que et sents tan bé quan veus que porten cosetes que els has fet tu...

Poco a poco voy llenando el armario de mis hijas con ropa hecha por mí.
Sería increíble poder tener más tiempo para que fueran del todo vestidas handmade... Lo sé! Estoy siendo poco realista! Pero es que te sientes tan bien cuando ves que llevan cositas que les has hecho tú ...


La meva filleta es va fent gran, fins ara no volia que li tirés fotos i ara s'hi posa bé i tot. Amb el seu somriure dolç i tímid.

Mi hijita se va haciendo mayor, hasta ahora no quería que le tirara fotos y ahora se pone bien y todo. Con su sonrisa dulce y tímida.


Mama, ara fes-me fotos fent ioga! Doncs vinga! Ooooooooooommmmmmmm.......

Mama, ahora hazme fotos haciendo yoga! Pues venga! Ooooooooooommmmmmmm.......









El patró és el Raglan Naii i la tela era un retall que vaig comprar en una botiga física, un metre i mig em va costar 4 eurets!

El patrón es el Raglan Naii y la tela era un recorte que compré en una tienda física, un metro y medio me costó 4 euritos!

2 comentaris: